خودروهای پلاک ارس پروانه تردد خود را حضوری دریافت می کنند

مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مالکان خودروهای ارس پلاک جهت صدور پروانه تمدید تردد خودروها و یا نقل و انتقال آن به مرکز امور خودرویی ارس مراجعه نمایند.

به گزارش فرینا، بابک عبدل نژاد با اعلام این خبر گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه صدور پروانه تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد ارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با مراجعه و حضور مالکان خودروها در مرکز امور خودرویی ارس انجام می شود و اشخاص می توانند با مراجعه به آن جهت تمدید پروانه اقدام نمایند.

عبدل نژاد افزود: علاوه بر صدور پروانه تردد خودروها، انجام مراحل نقل و انتقال خودروهای ارس پلاک و نیز تعویض پلاک خودروها نیز از ابتدای اردیبهشت ماه بصورت حضوری در این مرکز انجام می شود.

وی عنوان کرد: از ابتدای اسفندماه با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش مراجعات مردمی پروانه‌های تردد خودروهای پلاک ارس از اوایل اسفندماه تا ابتدای اردیبهشت ۹۹ بصورت مجازی و بدون محاسبه عوارض دیرکرد تمدید شد و نیازی به حضور مالکان خودروها نبود ولی از ابتدای اردیبهشت ماه با رعایت استانداردهای بهداشتی ابلاغ شده و اجرای کامل پروتکل بهداشتی این اقدامات بصورت حضوری انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: بدنبال ایجاد و پیاده سازی بستر مناسب الکترونیکی هستیم تا از چندماه آینده با راه اندازی سامانه مناسب تمامی این اقدامات بصورت مجازی  از طریق درگاه الکترونیکی انجام شود.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو