جرایم دیرکرد چک های برگشتی فعالین اقتصادی ارس بخشوده می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از اجرای طرح بخشودگی کارمزد تاخیر تادیه چک های برگشتی سرمایه گذاران ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن عیدسعید فطر  گرامی داشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و در راستای تحقق شعار جهش تولید و اعمال سیاست های حمایتی و تشویقی سازمان و مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، در دویست و چهلمین جلسه هیات مدیره ارس مصوب شد جرایم دیرکرد چک های برگشتی سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی مشمول بخشودگی شود.

نریمان افزود: این بخشودگی شامل سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی می شود که اصل بدهی خود را از جمله بدهی بابت مجوز فعالیت اقتصادی، زمین، اخذ پروانه ساخت و... در بازه زمانی مصوب بطور نقد پرداخت نمایند ولی هزینه تمدید دورا ساخت و تمدید قرارداد مشمول این بخشودگی نمی باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: چنانچه تاریخ سررسید چک واخواسته شده مربوط به ابتدای سال های ۹۶، ۹۷و ۹۸ به بعد باشد در صورت اقدام به واریز نقدی به ترتیب مشمول ۳۰، ۶۰ و ۸۰ درصد بخشودگی جریمه تاخیر در زمان واریز نقدی می باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره اینکه تاریخ چک واخواست شده مبنای محاسبه نرخ می باشد افزود: اشخاصی که قبلا اصل و جریمه دیرکرد را به سازمان منطقه آزاد ارس پرداخت و تسویه نموده اند مشمول این طرح نیستند.

لازم به توضیح است زمان اجرای این طرح از سوم خرداد ماه لغایت هیجدهم خردادماه سال ۱۳۹۹ است.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو