توسط سازمان منطقه آزاد چابهار؛

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال جهت تامین چمن‌های مصنوعی شهرستان‌های چابهار، کنارک و دشتیاری

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: سازمان در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ورزش و جوانان با عقد تفاهم‌نامه به مبلغ 30 میلیارد ریال با اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان‌و بلوچستان اقدام به تامین چمن‌های مصنوعی جهت روستاها و محلات کم برخوردار شهرستان چابهار و کنارک و دشتیاری نموده است.

به گزارش فرینا، محمداکبر چاکرزهی افزود: در سنوات قبل نیز جهت ایجاد انگیزه و ارتقای سطح کمی و کیفی ورزش باهدف پرکردن اوقات فراغت و رسالت حوزه اجتماعی در کنترل و کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در رده‌های مختلف سنی، این سازمان به منظور توسعه و ترویج ورزش در سطح شهرستان، حومه و نواحی همجوار، نسبت به تأمین ملزومات ورزشی و حمایت از اعزام تیم‌های مختلف ورزشی از جمله کریکت، فوتبال ساحلی، موجسواری و دیگر ورزش‌های انفرادی اقدام نموده است.

چاکرزهی اضافه کرد: در همین راستا سازمان منطقه آزاد چابهار به جهت حمایت از رشته مختلف ورزشی با همکاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های مختلف اقدام به میزبانی مسابقات ورزشی در رده استانی، ملی و بین‌المللی نموده است.

وی با اشاره به برخی از شاخص‌های عملکرد مدیریت امور اجتماعی (واحد ورزش) در سال 98 بیان کرد.

حمایت، اعزام، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف با الویت رشته‌های ورزشی فوتبال ساحلی، فوتسال، کریکت، دو میدانی، والیبال ساحلی، دوچرخه‌سواری، بازیهای بومی و محلی، تیراندازی، تنیس روی میز، بدمینتون، ورزشهای آبی و ساحلی از جمله این شاخص‌ها بودند.

برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج بمناسبت دهه مبارکه فجر یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور دویست شطرنج‌باز ایرانی و خارجی، برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی کریکت و اعزام تیم ملی کریکت جمهوری اسلامی ایران در رده سنی زیر 19 سال به مسابقات بین‌المللی غرب آسیا کشور امارات از دیگر عملکردهای ورزشی سازمان در سال ۹۸ هستند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی در رشته موج‌سواری جهت حضور در مسابقات جهانی کشور ژاپن، حمایت از تیم فوتبال ساحلی موسسه سواحل مکران منطقه آزاد چابهار در لیگ دسته یک کشور، برگزاری مسابقات کریکت قهرمانی بانوان با حضور ۵ استان، حمایت از سرکار خانم الهام اصغری درخصوص ثبت رکورد شنا با دستان بسته به طول ۱۰ کیلومتر، عملکردهای ورزشی سازمان در سال ۹۸ هستند.

چاکرزهی خاطرنشان ساخت: مشارکت در ساخت فیلم ورزشی رشته کریکت (فاز اول مطالعات و پژوهش)، ارائه خدمات ورزشی در سالن‌های ورزشی منطقه آزاد به شهروندان و محلات محروم، تیم‌های ورزشی و برگزاری جام‌های ورزشی طبق تقویم سالیانه (جام رمضان، دهه فجر، هفته بسیج، سردار شهید سلیمانی، در اختیار گذاشتن سالن‌های ورزشی) جهت برگزاری مسابقات در طول سال و برنامه‌های ورزشی در رشته‌های سالنی به تیم‌های ورزشی در سال ۹۸ در حوزه ورزش سازمان صورت گرفته‌اند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو