برگزاری نشست هیات مدیره گلخانه داران ارس با مدیرسازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی

نشست اعضای هیات مدیره گلخانه داران منطقه آزاد ارس با مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این نشست که با حضور مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی بهمراه معاونین این اداره، رئیس تعاون روستایی شهرستان جلفا، مدیر امور کشاورزی منطقه آزاد ارس و اعضای هیات مدیره گلخانه داران ارس برگزار شد در خصوص مسائل و مشکلات موجود در این شرکت از جمله نحوه تهیه و تامین نهاده مورد نیاز اعضا، توسعه زنجیره های عرضه محصولات کشاورزی با توسعه کشاورزی و همچنین در خصوص نحوه ادامه پروژه احداث انبار 250 تنی سورت و بسته بندی گوجه فرنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست مدیر امور کشاورزی سازمان منطقه آزاد ارس گزارشی از آخرین وضعیت مجتمع گلخانه ای ارس ارائه نمود و بر لزوم بهره برداری از انبار 250 تنی تاکید کرد.

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی نیز در این نشست ضمن تشکر از اعضای هیات مدیره گلخانه داران ارس بر فعالتر شدن تعاونی گلخانه داران ارس تاکید کرد و خاطرنشان کرد: تامین نهاده های مورد نیاز گلخانه داران و بازاریابی محصولات تولیدی این گلخانه های از مهمترین اهداف تاسیس تعاونی می باشد و ضروری است احداث این انبار بعنوان مرکز ارائه خدمات به گلخانه داران در اسرع وقت انجام پذیرد.

در ادامه اعضای هیات مدیره گلخانه داران نیز مسائل و مشکلات مربوط به تکمیل انبار 250 تنی سورت و بسته بندی را مطرح نمودند که تسهیل فرآیند اخذ تسهیلات بانکی و عضویت در صندوق حمایت از بخش توسعه کشاورزی جهت اخذ تسهیلات از آن  از راهکارهای مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است؛ شرکت های تعاونی تولید روستایی گلخانه داران ارس دارای 31 نفر عضو و دارای 51 هکتار سطح زیر کشت گلخانه بوده که محصول تولید شده علاوه بر بازارهای داخلی، اکثراً به کشورهای مختلف از جمله روسیه صادر می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.