اعلام آمادگي منطقه ويژه شيراز بر پذيرش سرمايه گذاران صنايع پزشکي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/5639
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي شيراز بر آمادگي اين منطقه براي پذيرش سرمايه گذاران اقتصادي فعال در زمينه صنايع پزشکي، آزمايشگاهي و دارويي تاکيد کرد.

به گزارش بنا(bena) حميد رضا بختياري مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي شيراز در حاشيه مراسمي که به مناسبت روز صنعت و معدن برگزار شد با بيان اين مطلب گفت: با توجه به تصويب و تأسيس منطقه ويژه سلامت شيراز و با عنايت به اينکه شهر شيراز به عنوان قطب پزشکي کشور داراي متخصصين ارزشمندي در زمينه هاي پزشکي و صنايع دارويي است، ان شاء الله شاهد افزايش سرمايه گذاري در اين عرصه باشيم .

وي در ادامه گفت: شرکت بايرکس فارس فعال در منطقه ويژه اقتصادي شيراز به عنوان واحد نمونه طرح صنعتي سال 88 انتخاب شد.

شرکت بايرکس فارس توليد کننده کيت هاي تشخيص طبي و آزمايشگاهي ، کيت هاي بيو شيمي ، کيت هاي هورموني ، کيت هاي سرولوژي ، کيت هاي انعقاد خون و کيت هاي تشخيص گروههاي خوني به عنوان طرح نمونه صنعتي سال 88 برگزيده شد.

بختياري گفت: شرکت بايرکس فارس با همت و تلاش دکتر مرتضي افراسيابي يکي از دانشمندان ايراني مقيم خارج از کشور که خود داراي دکتراي خون شناسي و فوق دکتراي ايمن شناسي خون است در منطقه ويژه اقتصادي شيراز تأسيس شده است.

وي افزود : شرکت بايرکس فارس و شرکت تشخيص بيماري فورترس متعلق به دکتر افراسيابي به عنوان يکي از توليد کنندگان پيشرو در توليد معرف هاي تشخيص بيماري در سراسر جهان مطرح شده که محصولات زيادي از جمله معرف هاي باکتري شناسي، سرم شناسي، لاتکس، گروه بندي خوني و نيز طيف گسترده از کيت هاي هورموني و محصولات شيمي باليني و ميکروبيولوژي را توليد مي کند و در حال حاضر بيش از 12000 آزمايشگاه در 75 کشور دنيا از محصولات اين شرکت ها استفاده مي کنند ./206




شناسه خبری: 5639

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو