معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مدیران روابط عمومی مناطق آزاد به مناسبت هفته روابط عمومی؛

ماهیت اخبار در روند جهانی شدن مناطق آزاد موثر است

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ماهیت و چارچوب اخبار تولید شده در مناطق آزاد به عنوان عاملی موثر در روند معرفی ظرفیت های این مناطق به جهانیان یاد کرد.

به گزارش فرينا، در این نشست که به مناسبت هفته روابط عمومی و ایجاد وحدت رویه و تعامل خبری با پرچمداران حوزه ارتباطات برگزار شد، محمد خدادي معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درنا كسرايي مدیر ارتباطات و اطلاع رساني دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیران روابط عمومی مناطق آزاد هفتگانه کشور حضور داشتند.
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک هفته روابط عمومی به نقش تاثیرگذار این مجموعه ها در برقراری ارتباطات و تعاملات با جامعه جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: دستاوردهای حاصل از تولید محتوا در مناطق آزاد، بر سطح تعاملات این مناطق با رسانه های ملی و فراملی نقش تاثیرگذاری دارد.
محمد خدادي ادامه داد: به منظور اثربخشی خبرها، باید رویکرد تولید محتوا در مناطق آزاد هفتگانه به رویکردی ملی تبدیل شود تا بازتابی از معرفی ظرفیت ها و مزیت های این مناطق به مردم کشور باشد. 
خددادی همچنین برای همکاری رسانه های كشور و کشوری با روابط عمومی های مناطق آزاد اعلام آمادگی کرد و عنوان داشت: با هماهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رسانه های سراسري می توانند در پوشش اخبار این مناطق فعال تر شوند.

*رسانه های بومي تريبون مناطق آزاد براي مخاطبين محلي

در ادامه، معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور با اشاره به ضرورت اطلاع رساني در سطوح ملي و بين المللي بر لزوم تقويت و حمايت از رسانه هاي محلي با هدف انتقال پيام مدنظر به جامعه هدف محلي تاكيد كرد.
همچنین در پایان جلسه بر لزوم پوشش خبری ملی کمپین ۳۱۰ پروژه مناطق آزاد کشور به صورت گسترده و با هماهنگی روابط عمومی های این مناطق تاکید شد.
گفتنی است، نشست صمیمانه معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیران روابط عمومی مناطق آزاد هفتگانه کشور عصر امروز 28 اردیبهشت ماه در در محل معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو