تهیه اقلام بهداشتی دانش آموزان پایه دوازدهم توسط سازمان منطقه آزاد اروند

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز دانش آموزان جهت برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم توسط این سازمان، خبر داد.

به گزارش فرینا، علی الیاسی با اشاره به این موضوع که سازمان منطقه آزاد اروند از همان ابتدای شیوع پاندمی کرونا اقدامات لازم جهت خریداری وسایل بهداشتی و ضدعفونی برای دانش آموزان را در دستور کار خود قرار داد، خاطرنشان کرد: با توجه به همه گیری و شیوع روزافزون این بیماری و برای پیشگیری از انتقال هر چه بیشتر کرونا ویروس در میان دانش آموزانی که امتحانات پایان سال آنها به شکل حضوری برگزار می شود، تجهیزات بهداشتی مورد نیاز شان را  تهیه و خریداری نمودیم.

الیاسی تصریح کرد: مبلغی معادل ۶۶میلیون تومان بابت خرید وسایل حفاظت شخصی و بهداشتی نظیر ماسک، دستکش، الکل و مواد شوینده، توسط سازمان منطقه آزاد اروند تأمین اعتبارگشت که در مرحله نخست ۲۰هزار ماسک به مدیران آموزش و پرورش دو شهرستان آبادان و خرمشهر تحویل داده شد.

شایان ذکر است تعداد دانش آموزان دو شهرستان آبادان و خرمشهر که در پایه دوازدهم مشغول به تحصیل هستند به طور جداگانه عبارتند از؛ شهرستان خرمشهر ۱۳۰۶ دانش آموز و ۲۰۰ نفرعوامل اجرایی، همچنین در شهرستان آبادان ۲۲۰۰ دانش آموز و ۲۳۰هیأت اجرایی.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو