کسب 5 گواهینامه معتبر بین‌المللی توسط منطقه ویژه اقتصادی لامرد

پس از ارزیابی‌ها و ممیزی‌های صورت گرفته، منطقه ویژه اقتصادی لامرد موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد مدیریتی مبتنی بر استانداردهای ایزو 9001، 45001، 14001 و HSE-Ms و گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) از شرکت بین‌المللی BRSM شد.

به گزارش فرینا به نقل از دنیای معدن، مدیر برنامه‌ریزی، نظارت راهبردی و سیستم‌های مدیریتی منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: در سال گذشته به‌رغم شیوع ویروس کرونا در جهان با تصمیم به موقع، حمایت‌های همه‌جانبه و تدبیر مدیرعامل محترم و همکاری مدیران و کارکنان منطقه ویژه لامرد، فرآیند اخذ این گواهینامه‌های لازم برای تطابق و تداوم فعالیت‌های سازمان با استانداردهای بین‌المللی در اولویت برنامه‌های این مدیریت قرار گرفت و پس از انجام ممیزی داخلی در بهمن ماه سال گذشته، موارد و شاخص‌های لازم بررسی و برای برطرف کردن عدم انطباق‌ها به واحدها ابلاغ شد.

به گفته پریا زاغی، پس از ممیزی نهایی با حضور کارشناسان بخش‌های مختلف ایزو در تاریخ 24 و 25 اسفند سال گذشته، این مهم نهایی شد و شرکت بین‌المللی BRSM گواهینامه‌های ایزو را بر اساس استانداردهای مذکور صادر و به این سازمان اعطا کرد.

زاغی تصریح کرد: استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت، ایمنی و بهداشت حرفه‌ای برای برآورده‌سازی الزام‌های افزایش رضایت‌مندی ذی‌نفعان، ارائه محصول منطبق با نیازهای مشتری، کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی در راستای کاهش مرگ‌و‌میر و حوادث سازمانی است.

وی از ابلاغ این استانداردها به واحدهای سازمان منطقه ویژه اقتصادی لامرد خبر داد و گفت: بر اساس تاریخ صدور گواهینامه و ابلاغ آنها، واحدهای مجموعه، موظف به پیگیری و رعایت استانداردهای مذکور شدند و پیش بینی می‌شود دستیابی به این گواهینامه‌ها موجب بهبود فرآیندها و اصلاح رویه‌ها شده و افزایش کیفیت خدمات در سازمان را در پی خواهد داشت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو