بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مرکز آموزش صنعت گستر هوا دریا قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مرکز آموزش صنعت گستر هوا دریا قشم واقع در مجتمع تجاری الماس قشم بازدید کرد و ضمن بررسی امکانات، تجهیزات و نحوه آموزش این مرکز با مدیریت آن و استادان و کارآموزان دوره های آموزشی این مرکز آموزشی به گفت و گو نشست.

به گزارش فرینا، مدیرعامل آموزش صنعت گستر هوا دریا قشم در حاشیه این بازدید از آغاز اولین دوره آموزشی این مرکز با حضور 12 نفر کارآموز از روز شنبه 17 خردادماه جاری خبر داد و گفت: عنوان این دوره آموزش سیستم کاربر مخابرات دریایی است که مرحله تئوری آن به صورت مجازی برگزارشده  و مرحله عملی آن نیز در حال برگزاری است.

کامران نخعی تصریح کرد: در این مرکز آموزش های تخصصی دریانوردی از جمله  رادار، سامانه نقشه های الکترونیکی و سیستم کاربر مخابرات دریایی به کارآموزان که شامل افسران ناوبر و فرماندهان کشتی ها هستند، ارائه می شود. 

به گفته نخعی، استادان این مرکز نیز کاپیتان شناورهای اقیانوس پیما هستند که علاوه بر دانش علمی و تخصصی، تجارب گرانبهای خود را در این دوره ها به کارآموزان انتقال می دهند.

وی ظرفیت آموزشی این مرکز را افزون بر 100نفر کارآموز بطورهمزمان اعلام کرد و گفت: به کارآموزانی که با موفقیت دوره های آموزشی این مرکز را می گذرانند گواهینامه دریانوردی کاربردی اعطا می شود.

مدیرعامل آموزش صنعت گستر هوا دریا قشم با تقدیر و تشکر از حضور ارزشمند رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  در این مرکز آموزشی از قول مساعد وی برای تسهیل در واگذاری زمین جهت ساخت بنای این مرکز آموزشی در قشم خبر داد.

گفتنی است؛ این مرکز با مجوز رسمی از سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اعتباری بالغ بر 150میلیارد ریال تاسیس و راه اندازی شده است.     

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.