رئیس مرکز توسعه سلامت کیش خبر داد؛

تشدید موارد بهداشتی و بازرسی از بازارها و اماکن پرتردد جزیره کیش

 رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از پنج هزار و ۱۱۶ مورد بازرسی از اماکن عمومی و واحدهای مختلف و تشدید موارد بهداشتی و بازرسی از بازارها و اماکن پرتردد در جزیره کیش خبر داد .

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین در کیش، محمدرضا رضانیا ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات پیشگیرانه و عملکرد سه ماهه بازرسان بهداشت محیط در حوزه نظارت بر اماکن عمومی و واحدهای مختلف در جزیره کیش گفت: در طول سه ماه گذشته، ۸۳ مورد نمونه برداری میکروبی و شیمیایی از آب، ۵۸ مورد نمونه برداری از نان، ۳۶ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و ۵۰۲ مورد کلر سنجی آب آشامیدنی در این منطقه انجام شده است.

رضانیا در ادامه به پلمپ ۱۲ واحد متخلف در سطح جزیره کیش اشاره داشت و افزود: تا کنون یک هزار و ۳۷۹ کارت تندرستی، معدوم سازی دوازده هزار و ۲۰۴ کیلو موادغذایی فاسد و معرفی دو واحد متخلف به مراجع قضایی از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت محیط در کیش است.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با بیان اینکه حفظ و ارتقای سلامت؛ حق اقشار مختلف جامعه است اظهار داشت: وزارت بهداشت به عنوان مسئول حفظ و ارتقای سلامت، سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت در حوزه سلامت است؛ اما تامین و تضمین سلامت به تنهایی توسط وزارت بهداشت امکانپذیر نیست و محقق شدن این مهم نیاز به انسجام، همدلی و همکاری تمام مردم با دستگاه‌ ها و نهادهای مختلف جامعه است.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو