سیلوی ۳۰ هزار تنی نگهداری غلات در بندر امیرآباد ساخته می شود

قرارداد ساخت سیلوی نگهداری غلات با ظرفیت ۳۰ هزار تن در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد منعقد شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با بیان اینکه این بندر پایلوت غلات شمال کشور است از انعقاد قرارداد ساخت سیلوی نگهداری غلات با ظرفیت ۳۰ هزار تن در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد خبر داد.

محمد علی اصل سعیدی پور افزود: شرکت غلات بان با انعقاد قراردادی به ارزش ۳۳۰ میلیارد ریال این سیلوی غلات را در بندر امیرآباد احداث خواهد کرد.

 اصل سعیدی پور با بیان اینکه قرارداد این سرمایه‌گذاری به صورت B.O.T و در زمینی به مساحت تقریبی ۷ هزار متر مربع اجرا خواهد شد افزود: با توجه به مفاد قرارداد ساخت این سیلو به مدت ۲ سال به طول می‌انجامد.
مدیر بندر امیرآباد با اشاره به اینکه با بهره برداری از این پروژه برای ۱۲ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود، گفت: سرمایه گذار در این قرارداد متعهد شده است سالانه بیش از ۲۱۰ هزار تن غلات در این سیلو‌ها نگهداری شود.

اصل سعیدی پور افزود: در حال حاضر ظرفیت سیلو‌های غلات منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد ۴۷۰ هزار تن است که از این میزان ۲۳۵ هزار تن به بهره برداری رسیده و ۲۳۵ هزار تن دیگر در حال ساخت می‌باشد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو