بهره برداری از یک واحد تولیدی در منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اولین واحد تولیدی از سری پروژه های جهش تولید در سرزمین فتح در سایت صنعتی خرمشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، سیدعلی موسوی در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی که با حضور مدیرعامل این سازمان و جمعی دیگر از مسئولین محلی برگزارشد؛ افزود: ۱۰ طرح صنعتی و تولیدی با عنوان جهش تولید در سرزمین فتح به منظور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و شکست حصر آبادان، هر هفته افتتاح خواهد شد که امروز اولین واحد از این ۱۰ پروژه به بهره برداری رسید .
موسوی خاطر نشان کرد: برای راه اندازی شرکت توس الکتریک باتیس که تولید کننده انواع لامپ های کم مصرف ( LED) است؛ ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است .

وی ادامه داد: این واحد تولیدی به صورت مستقیم برای ۳۰ نفر و به طور غیرمستقیم برای ۱۲۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است. ضمن اینکه فاز دوم این واحد تولید لامپ کم مصرف نیز در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: عمده تولید لامپ این واحد تولیدی علاوه بر بازار داخل کشور به کشورهای همسایه به ویژه عراق صادر می شود.

موسوی همچنین به بهره‌برداری از دیگر واحدهای صنعتی و تولیدی پروژه جهش تولید در سرزمین فتح با ۵۹۶ اشتغال مستقیم و یکهزار و ۳۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم در قالب “هر هفته یک طرح” در منطقه آزاد اروند  اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

موسوی در پایان گفت: عمده این تولیدات صادرات محور است که ضمن ارز آوری، اشتغال خوبی نیز در منطقه ایجاد خواهند کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.