زمانی:

رویکرد منطقه آزاد اروند صادرات محور است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند رویکرد این منطقه را صادرات محور دانست و گفت: در حوزه اقتصادی، تولید و صادرات در اولویت ما بوده است.

به گزارش فرینا، اسماعیل زمانی در آئین بهره برداری از شرکت توس الکتریک باتیس با اشاره به صادرات بیش از یک میلیون دلاری اروند در سال گذشته افزود: رقم قابل توجه ای از این میزان از صادرات مربوط به تولیدات خود منطقه بوده است .

زمانی خاطر نشان کرد: تصور واردات محور بودن مناطق آزاد بخصوص در مورد اروند صادق نیست و این منطقه رویکرد افزایش تولیدات و صادرات را دنبال می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به نام‌گذاری سال به نام “جهش تولید” از سوی مقام معظم رهبری و ۲۰ راهبرد تدوین شده در منطقه آزاد اروند در همین راستا گفت: اولین پروژه از ۱۰ طرح صنعتی و تولیدی جهش تولید در سرزمین فتح امروز به بهره برداری رسید، که عمده این تولیدات صادراتی بوده است و اشتغال و ارزآوری خوبی را برای منطقه فراهم خواهد کرد.

گفتنی است؛ هر هفته افتتاح و بهره برداری از یک پروژه ی صنعتی و تولیدی تحت عنوان «جهش تولید در سرزمین فتح» به منظور گرامی داشت آزاد سازی خرمشهر و شکست حصر آبادان، در منطقه آزاد اروند انجام خواهد گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.