به همت مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری؛

طرح درجه بندی کلوپ های تفریحات دریایی جزیره کیش انجام شد

برای نخستین بار در جزیره کیش، مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری موفق شد طرح درجه بندی و استانداردسازی کلوپ های تفریحات دریایی جزیره کیش را به اتمام برساند.

به گزارش فرینا، این طرح به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات، شفاف سازی نوع خدمات دریایی برای گردشگران و ارائه خدمات جدید بر اساس کیفیت و کمیت برای اولین بار در جزیره کیش انجام شد.
با شناسایی وضع موجود و بررسی شاخصه‌هایی مانند تجهیزات، نیروی انسانی و میزان تخصص پرسنل، فضای کلوپ ها، سطح اقتصادی و درآمدزایی و نحوه مدیریت، کلوپ‌های تفریحات دریایی درجه بندی و براساس این درجه بندی، امکان ارائه‌ی خدمات ویژه برای آنان تعریف می‌شود.
علی ابراهیمی معینی همزمان با اعطای اولین گواهی کلوپ تفریحات دریایی 5 ستاره گفت: از اهداف عالی معاونت گردشگری، می‌توان به استانداردسازی تفریحات دریایی به عنوان پایلوت گردشگری کشور، ارتقاء سطح کیفی خدمات و افزایش میزان رضایتمندی گردشگران اشاره کرد.

از اول تیرماه کلوپ‌های تفریحات دریایی جزیره کیش در این طرح، ارزیابی و درجه بندی شده و کلوپ‌هایی که درجه‌ 4 و 5 را کسب کرده اند، خدمات ویژه‌ای برای گروه‌های خاص مخاطبان و خانواده‌ها ارائه می‌کنند و امتیازات ویژه‌ای از سوی معاونت گردشگری برای مشارکت در رویداد‌ها و برنامه‌های جشنواره تابستانی به آنان اعطا خواهد شد.
وی در پایان افزود: بی شک، طرح درجه بندی کلوپ‌های تفریحات دریایی بدون همکاری موسسه ورزش و تفریحات سالم، جامعه کلوپداران دریایی و مدیریت توسعه گردشگری امکان پذیر نبود.
طرح درجه بندی تفریحات دریایی به همت مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری، پیش از این برای کشتی‌های تفریحی اجرایی شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو