توسعه متوازن فضای سبز جزیره قشم / ساخت 7000 مترمربع رفیوژ میانی شهر طبل

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از اتمام فاز نخست پروژه ساخت فضای سبز شهر طبل خبر داد.

به گزارش فرینا، فرج طهماسبی با اشاره به اهمیت توزيع و پراکنش فضای سبز در سطح شهر و روستا به عنوان يکي از شاخص هاي توسعه يافتگي جوامع عنوان داشت: باهدف تحقق این خواسته، فضای سبز بیش از هفت هزار مترمربع رفیوژ میانی شهر طبل با هماهنگی شهرداری شهر طبل و همکاری شرکت تعاونی کارکنان سازمان کاشته و به اتمام رسید.
طهماسبی افزود: با توجه به تاکید ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص لزوم حفظ فضای سبز و توسعه متوازن آن در سطح جزیره، ایجاد دیواره سبز در حاشیه رفیوژ میانی، فضای سبز پارک شهر طبل و ساماندهی فضای سبز اسکله گردشگری شهر طبل در فازهای بعدی در دستور کار این مدیریت است.
وی ضمن تاکید بر ارتقا فضای سبز روستایی با همکاری دهیاران جزیره در سال جدید گفت: امیدواریم علاوه بر ادامه نهضت کاشت درخت نخل، شاهد افزایش سرانه فضای سبز در سطح روستاهای جزیره نیز باشیم.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم هدف از توسعه فضای سبز را  افزایش سرانه این فضای مفید و دستیابی به شهری سبز و با نشاط عنوان کرد و ادامه داد:  همگام با توسعه فضای سبز روستایی،کاشت چمن و درختکاری میدان دوحه، بلوار گلایول و فاز ۲ کمپ پارک ساحلی آفتاب نیز در دست اجراست.
طهماسبی در پایان گفت: با توجه به گرمای بیش از اندازه در فصل تابستان به منظور زیباسازی و حفظ طراوت محیط شهری، این مدیریت اقدام به تهیه گل های سازگار با آب و هوای جزیره از جمله گل ناز آفتابی، رولیا، آدنیوم و ... نموده و عملیات گل‌کاری باغچه های گل فصلی در معابر و میدان های شهر ادامه دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو