شرایط سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند مطلوب است

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند شرایط سرمایه گذاری در این منطقه را با توجه به گسترش جهانی کرونا ویروس و اعمال تحریم های ظالمانه، مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی با بیان این که علی رغم تمام مشکلاتی که در دنیا، کشور، استان و منطقه از قبل ویروس منحوس کرونا و همچنین فشارهای دول غربی و آمریکا به لحاظ تحریم های ظالمانه وجود دارد، وضعیت سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند را مطلوب دانست و گفت: در ۳ ماهه نخست سال جاری ۲۱۸۴ میلیارد ریال میزان سرمایه گذاری ما در منطقه آزاد اروند بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که این مبلغ ۱۸۷۰میلیارد ریال بوده، نزدیک به ۲۰ درصد رشد سرمایه گذاری داشته ایم.
موسوی خاطرنشان کرد: اکثر این سرمایه گذاری ها در بخش های مختلف صنعتی، خدماتی و تجاری بوده که توسط بخش خصوصی انجام شده و امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم این روند رشد را حفظ کنیم.

موسوی یکی از دلایل افزایش رشد سرمایه گذاری نسبت به ۳ ماهه سال گذشته را نام گذاری سال جهش تولید دانست و افزود: تا امروز۴ پروژه تولیدی در منطقه را افتتاح نموده ایم و امیدواریم تا شهریور ماه این تعداد به ۱۲ پروژه برسد چرا که این روند کمک بسیار زیادی در رشد سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند، خواهد داشت.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو