شرکت عمران و خدمات پیشتاز در توسعه و عمران جزیره کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اقدامات روبنایی و تحولات مثبت صورت گرفته در کیش با هدف ساماندهی و بهسازی فضای شهری گفت: شرکت عمران، آب وخدمات ، پیشانی و پیش قراول توسعه و عمران در جزیره است.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین در کیش، غلامحسین مظفری در نشستی با مدیرعامل و مسئولان شرکت عمران، آب و خدمات کیش با بیان اینکه دانش و تکنولوژی با سرعت زیادی در دنیا در حال پیشرفت است افزود: در جزیره کیش اگر کمی کند حرکت کنیم از رشد و شکوفایی عقب خواهیم ماند.
مظفری اظهار داشت: تحولات مثبت شرکت عمران، آب و خدمات کیش دربحث خدمات دهی و فرایندها بر بستر الکترونیکی به ویژه در بخش شهرسازی فرصت هایی است که باعث می شود علاوه برافزایش خدمات دهی و رضایتمندی، پیشتازی جزیره کیش را در رسیدگی به همه موضوعاتی که مرتبط با فضای شهری است حفظ کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: واقعیت مطلب این است که هر چه در جزیره کیش تلاش کنیم و تمامی حوزه ها نیز با توان بالا کار کنند اما پیشانی فعالیت های سازمان منطقه آزاد کیش، عملکرد شرکت عمران، آب و خدمات است زیرا همه شهروندان وگردشگران در بدو ورود با فضای شهری مواجه می شوند و تمیزی، زیبایی، نظم، طراوت وشادابی شهری و سواحل جزیره مرهون اقدامات شرکت عمران، آب و خدمات کیش است.

مظفری تصریح کرد: بحث های رو بنایی مانند پاکیزگی، فضای سبز مطلوب و منظر شهری زیبا در جزیره کیش از بحث های بسیار جدی است که توجه و تلاش زیادی می طلبد و امروز شاهد هستیم بیش تر از گذشته به ساماندهی وبهسازی فضای شهری جزیره کیش توجه شده است و اقدامات ارزشمندی ظرف چند هفته اخیر در حال انجام است. اما انتظار و توقع از شرکت عمران، آب وخدمات همچنان بیشتر است زیرا ظرفیت هایی در جزیره کیش وجود دارد که باید برای بالفعل کردن آن ها تلاش بیشتری شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو