بازدید مدیرعامل منطقه آزاد قشم از پروژه ها و طرح های سطح شهر قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای مستمر خود از چند پروژه و طرح شهری در نقاط مختلف شهر قشم بازدید و از نزدیک روند اجرایی و موانع و مسایل آنها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در این بازدیدها که با همراهی برخی از مدیران سازمان صورت می گرفت؛ دستورات لازم را برای تسریع و اصلاح برخی از این پروژه های شهری صادر کرد. رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و همراهان در ابتدای این برنامه از طرح ها و پروژه های شهری، از مراحل پایانی احداث کانال دفع آب های سطحی در ابتدای مسیر ورودی شهرک گلستان بازدید کردند در جریان روند اجرایی این طرح قرار گرفتند.

دومین مقصد بازدیدهای روز دوشنبه عالی ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم، بازدید از کمپ پارک آفتاب 2 بود. این کمپ پارک در زمینی به مساحت 6.5 هکتار در ساحل جنوبی قشم در دست احداث است و طول مسیر دسترسی به دریا آن در فاز دو 440 متر و در صورت ادامه در فاز یک 400 متر در نظر گرفته شده است.

ساماندهی پیاده رو ورودی پارک زیتون، محوطه سازی و ایجاد پیاده رو در بلوار 22 بهمن محدوده، ساماندهی پیاده رو محدوده چهارراه رسالت و همچنین ساماندهی وضعیت فضای سبز، پیاده رو ابتدای بلوار آزادگان سرافراز شهر قشم ایستگاه های بعدی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه برای بازدید از پروژه ها و طرح های شهر قشم بود. عالی ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه از روند اجرایی طرح ساماندهی و ایجاد فضای سبز میدان دوحه و همچنین اجرای طرح زیباسازی دیوارهای شهر قشم در محدوده صحرا سینا در خیابان فلسطین بازدید کرد.

زیرسازی، آسفالت و جدول کشی خیابان بسیج شمالی واقع در شهرک نریمان طرح بعدی مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم بود که توسط حمیدرضا مومنی و هیات همراه مورد بازدید قرار گرفت.

بازدید از محوطه سازی صورت گرفته برای ایجاد فضای سبز در محدوده بلوار آزادگان بعد از میدان شهدا و همچنین منطقه کوی فرهنگ و کوی دانش در شهرک بوستان شهر قشم بخش پایانی بازدیدهای روز دوشنبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بود. گفتنی است در این بازدیدها نریمان توکلی جویباری مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی، تورج امانی مدیر تشریفات و امور نمایشگاه ها، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را همراهی می کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو