نقس اساسی پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در توسعه بخش درمان عسلویه

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در ایفای مسئولیت اجتماعی خود نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه بخش درمان شهرستان عسلویه دارند و تاکنون اقدام‌های ارزشمندی برای ارتقای خدمات درمانی این منطقه انجام داده‌اند.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، زهرا نویدی فرد در دیدار با رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیان کرد: حضور شرکت‏‌های متعدد پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی ظرفیت مناسبی برای استان بوشهر است و  می‌تواند نقش مثبتی بر درمان مردم منطقه داشته باشد.

نویدی فرد، به کمک‌های داوطلبانه شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه اشاره کرد و افزود: به یقین جامعه کارگری شاغل در این منطقه بیشترین بهره را از این اقدام خیر خواهانه و ارزشمند می‌یرد.

وی در باره برنامه‌های توسعه‌ای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: افزایش تخت‌های بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه و تبدیل آن به بیمارستان جنرال، شبانه روزی شدن درمانگاه امام موسی کاظم (ع) شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان، مشکلات و مسائل درمانی بیمه شدگان برای خرید خدمت و هزینه اعزام بیماران اورژانسی، راه‌اندازی درمانگاه دلوار در مکان استیجاری تا اتمام درمانگاه ملکی و جذب نیروی انسانی آن از جمله برنامه‌هایی است که پیگیری آنها انجام گرفته‌است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، از بهره‌برداری سه پروژه درمانی تامین اجتماعی در سال جاری در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این مراکز درمانی در شهرستان‌های دشتستان، دشتی و جم با پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارند و امیدواریم با تمهیداتی که صورت گرفته این مراکز تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
نویدی فرد اعلام کرد: ضریب اشغال تخت سه بیمارستان تامین اجتماعی فعال در استان بوشهر  شامل بیمارستان سلمان فارسی بوشهر ۹۷ درصد، بیمارستان مهر برازجان ۶۴.۵۷ درصد و بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه ۶۱.۴۷ درصد است.

وی یادآور شد: در سال گذشته بیش از سه میلیون و ۷۰۰هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر مراجعه کردند که از این شمار ۳۲هزار نفر بستری شدند و  ۸۷.۳۵ درصد اشغال تخت را ثبت کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو