مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

جایگاه تشکیلاتی و امکانات مدیریت امور درگهان ارتقاء و تقویت می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مدیریت منطقه ویژه اقتصادی قشم به مدیر امور درگهان سپرده می شود تا جایگاه تشکیلاتی، شخصیت حقوقی، اعتبارات و امکانات لجستیکی مدیریت امور درگهان ارتقاء و تقویت شود.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در نشست بررسی تعیین تکلیف تفویض اختیارات به مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم درسالن کنفرانس مرکز بین المللی رشد افزود: همه اقدامات و اختیارات مدیریت امور درگهان کمافی السابق باید در چارچوب و و زیرنظر ستاد مرکزی سازمان منطقه آزاد قشم باشد.
مومنی با تاکید براینکه هرآنچه در محدوده جغرافیایی مدیریت امور درگهان قرار دارد باید از نظر اجرایی و نظارت به این مدیریت واگذار شود خواستار تسریع در فرایند این واگذاری ها شد.
براساس این گزارشمدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این نشست با اشاره به اینکه از برگزاری اولین نشست در خصوص تعیین تکلیف تفویض اختیارات به این مدیریت افزون بر چهار ماه می گذرد به تشریح عملکرد واگذاری اختیارات در حوزه های مختلف از جمله حوزه فنی و زیربنایی و حوزه گردشگری پرداخت.
امیر سلکی فرایند واگذاری اختیارات در حوزه فنی و زیربنایی را در قالب اجرای برخی پروژه ها از قبیل رینگ ساحلی درگهان، پیاده راه، دفع آب های سطحی و کانال های آب و ساخت بلوار دلگشا درگهان درحال انجام اعلام کرد.
به گفته سلکی، افزون بر 60 پروژه کوچک نیز در بخش خدمات شهری از سوی مدیریت امور درگهان با همکاری معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در قالب تفویض اختیارات در دست اجراست.

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم همچنین به محدوده استحفاظی این مدیریت نیز اشاره کرد و گفت: این محدوده  11شهر و روستا شامل درگهان، هلر، طولا، کووه ای، گیاهدان، رمکان، جیجیان، نخل گل، زیرانگ، ریگو و رمچاه  با جمعیتی بالغ بر 68هزار و 300نفر را در بر می گیرد که معادل 46 درصد کل جمعیت جزیره قشم است.
به گفته سلکی، 9هزار و 767 واحد صنفی فعال و دو هزار و 400واحد صنفی غیرفعال نیز در این محدوده قرار دارند که مجموعا با 12هزار و 167 واحد صنفی  65 درصد کل واحدهای صنفی جزیره قشم را تشکیل می دهند.
بنا بر این گزارش در آغاز این نشست نریمان توکلی جویباری مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی سخنانی با تشریح انگیزه و اهداف این نشست بر ضرورت تعیین تکلیف هرچه زودتر تفویض اختیارات به مدیریت امور درگهان جهت ارائه خدمات هرچه بهتر و سریع تر به مردم و بخصوص اصناف فعال در محدوده استحفاظی این مدیریت تاکید کرد.

توکلی همچنین بر لزوم هماهنگی در اجرای سیاست و برنامه  های سازمان در خصوص ارائه خدمات به مراجعین در حوزه های اقتصادی، گردشگری و عمرانی و تسریع در رسیدگی به امور تاکید کرد.
گفتنی است محرم بهاروند معاون فنی و  زیربنایی، مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، محدثه رزمجو
مدیر حقوقی و قراردادها، فرج طهماسبی دیزج سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی، حسین ناصری نژاد مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی، نورالله کرمی شاهملکی سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این نشست نقطه نظرهای خود را درخصوص تعیین تکلیف تفویض اختیارات به مدیریت امور درگهان مطرح کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو