ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بدون ماسک در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

مدیر ایمنی و محیط زیست و بهداشت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از الزامی شدن استفاده ماسک در این شرکت خبر داد.

به گزارش معدن نامه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، اردشیر سالاری با اعلام این خبر بیان کرد: طبق دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمامی مراجعان و رانندگان ملزم به استفاده از ماسک هستند که در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل های بهداشتی؛ به مراجعان خدمات ارائه نخواهد شد.
سالاری، در ادامه افزود: تمهیدات پیشگیرانه و نظارت ها جهت حفظ سلامت عموم جامعه و مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا همچنان با جدیت انجام خواهدشد.
مدیر HSE منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در پایان با اشاره به دستورالعمل های بهداشتی عنوان کرد: از آغاز شیوع بیماری کرونا در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در بین پرسنل این مجموعه اقدامات زیادی مانند دور کاری بانوان دارای فرزند خردسال و گروه‌های آسیب‌پذیر، همکاری با مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس در راستای اطلاع‌رسانی عمومی، آموزش حضوری پرسنل خدماتی جهت ضد عفونی روزانه دفاتر و چاپ و انتشار اطلاعات آموزشی از طریق بنر، تابلو و بروشور، به انجام شده است.
در همین راستا از مراجعین درخواست می کنیم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا در استان باشیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو