مومنی:

امنیت پایدار عامل رونق گردشگری و جذب سرمایه گذاری در قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: امنیت پایدار در سراسر نقاط قشم با فرماندهی صحیح و حضور مقتدرانه نیروهای انتظامی به دست آمده است.

به گزارش  فرینا به نقل از خبرآنلاین، حمیدرضا مومنی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی جزیره قشم با قدردانی از زحمات نیروهای انتظامی قشم در راستای برقراری امنیت در سطح جزیره، افزود: برقراری امنیت پایدار عامل مهم در جذب بیشتر سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و همچنین گردشگران در جزیره قشم است و نیروهای انتظامی با چشم اندازی مطمئن و هدف گذاری صحیح اقدمات بسیار خوبی را در حوزه امنیت، اجرایی کرده اند.
مومنی ادامه داد: همراهی و هماهنگی نیروی انتظامی با سازمان منطقه آزاد قشم یکی از عوامل تاثیرگذار در جهت بالا بردن امنیت جزیره بوده و با برنامه ریزی و فرهنگ سازی طی می توان اعتماد مردم، سرمایه گذاران و گردشگران به نیروهای انتظامی را بیشتر از گذشته تقویت کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در جزیره، خاطرنشان کرد: قشم به عنوان یک جزیره مهم و استراتژیک ظرفیت های مهمی در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری دارد که با برقراری امنیت پایدار، می توانی شاهد رونق بخش های مختلف باشیم.
براساس این گزارش، سرهنگ حسین الهی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم نیز در این جلسه با قدردانی از حمایت های صورت گرفته توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از نیروهای نیروهای انتظامی، گفت:  نیروی انتظامی برای برقراری امنیت پایدار در منطقه از هیچ کوششی فروگذار نیست و با هماهنگی بیشتر در جهت افزایش آگاهی و اطلاع رسانی میان شهروندان، گردشگران و فضاهای گردشگری، بهتر می توانیم به حل برخی مشکلات امنیتی و آسیب های اجتماعی بپردازیم.
گفتنی است؛ این جلسه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سرهنگ حسین الهی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم، سرهنگ مجتبی راست خدیو جانشین فرمانده نیروی انتظامی، نریمان توکلی جویباری  مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو