تجلیل از اصحاب رسانه منطقه آزاد اروند

به مناسبت روز خبرنگار مصادف با سالروز شهادت شهید صارمی، در آئین نکوداشت روز خبرنگار که عصر امروز در سالن همایش های سازمان منطقه آزاد اروند برگزار گردید از فعالین عرصه رسانه شهرستان های آبادان و خرمشهر با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند تجلیل شد.

به گزارش فرینا؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در مراسم فوق گفت: از مدت ها قبل به منظور رفع مشکلات معیشتی خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکیل خانه مطبوعات یا کانون را پیشنهاد کرده ایم.

اسماعیل زمانی با اشاره به موضوع واگذاری زمین و وام مسکن به خبرنگاران به عنوان یک مطالبه به حق افزود: بنا داریم که به صورت قانونی زمین در اختیار این افراد قرار داده شود.

زمانی با تاکید بر دریافت بیمه درمانی و تکمیلی ادامه داد : سازمان منطقه آزاد اروند آمادگی لازم برای انجام این اقدام را دارد؛ همچنین برای رفاه حال دستگاههای اجرایی و مردم این سازمان وظیفه دارد عدالت اجتماعی را برقرار کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از دیگر سخنرانان این آیین گفت: حرفه خبرنگاری حساس، مهم و تاثیر گذار است و آثار زحمات خبرنگار ماندگار است.

قدرت اله طمیمیان خاطر نشان کرد: انتظار داریم خبرنگاران با دقت، صحت و کمال برای رسیدن به اهدافمان ما را همراهی کنند و بر این اساس ، خبرنگاران دوره‌های تخصصی را طی کنند که این امر به عهده مدیران و مسئولان هست که دوره‌ها را برای خبرنگاران برگزار کنند.

طمیمیان با بیان اینکه اصحاب رسانه مسئولیت سنگینی را به عهده دارند، گفت: با توجه به مشغله کاری برخی از مدیران، نیاز است خبرنگاران که در جامعه دائما حضور دارند مسایل و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

طمیمیان در پایان خاطر نشان ساخت: مدیران باید انتقاد پذیر باشند و انتقاداتی که از سوی مردم ارائه می شود را بپذیریند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند نیز در ادامه این آیین ضمن تقدیر از مقام شامخ خبرنگاران گفت : خبرنگاران منطقه در اوج وضعیت قرمز کرونا همکاری خود را از ما دریغ نکردند.

سیدعلی موسوی افزود: همچنین در سال جهش تولید پوشش خبری خوبی جهت راه اندازی واحدهای صنعتی شهرستان های آبادان و خرمشهر را انجام دادند و امیدواریم در ادامه مسیر در کنار ما باشند.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه حرفه خبرنگاری حرفه خطیری است، گفت: رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی، نقش اساسی درراستای پیشرفت اهداف جامعه دارند.

موعود شمخانی افزود: یک خبرنگار آگاه و شجاع ضمن تنویر افکار عمومی می تواند رویدادها و شرایط منطقه را برای مردم و مسئولان تبیین کند.

وی خاطر نشان کرد : جامعه به خبرنگاری نیاز دارد که بتواند واقعیت‌ها را با بی پروایی به دور از تنش های اجتماعی و سیاسی به سمع و نظر مردم برساند.

مدیر کل حراست سازمان منطقه آزاد اروند نیز در پایان ضمن تقدیر از مقام شامخ خبرنگاران و تبریک این روز به اصحاب رسانه گفت: از این بزرگواران برای کمک در رسیدن به اهدافمان کمال تشکر را دارم.

عیسی خزینه پور افزود: از خبرنگاران توقع داریم از ورود افراد غیر متخصص به این عرصه جلوگیری کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: دریافت اخبار صحیح از طرف این عزیزان سبب می شود ما در حیطه ی کاریمان موفق تر ظاهر شویم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو