تخصیص ۴۵۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی مدارس و مراکز بهداشت ماکو

مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: امسال برای تعمیر، تجهیز و بازسازی مدارس و خانه های بهداشت این منطقه از محل درآمدهای سازمان، چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

به گزارش فرینا و به نقل از ایرنا، اسلام یادگاری در جلسه هماهنگی تعمیر، تجهیز و بازسازی مدارس و خانه های بهداشت منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: کارشناسان این مدیریت، به همراه کارشناسان آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان در بازدید میدانی سه ماهه نسبت به مطالعه و جمع بندی نواقص و مشکلات این مدارس و خانه های بهداشت اقدام کردند.

یادگاری با بیان اینکه در این بازدید میدانی ۳۲۹ مدرسه و ۹۰ خانه بهداشت در منطقه مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت، اضافه کرد: از این تعداد ۱۶۰ مدرسه، ۳۱ باب خانه بهداشت مربوط به شهرستان ماکو، ۸۲ مدرسه و ۳۰ خانه بهداشت مربوط به شهرستان پلدشت و ۸۷ مدرسه و ۲۹ خانه بهداشت در شهرستان شوط مطالعه شد.

مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: با همه توان و جلب اعتبار لازم، بیشترین اهتمام را برای بازسازی این مدارس و مراکز بهداشت به کار می گیریم.

در این جلسه مدیران طرح برنامه، امور مالی و کارشناسان عمرانی نقطه نظرات خود را برای هر چه بهتر اجرایی شدن این طرح در سال‌جاری بیان کردند.

منطقه آزاد ماکو بزرگترین منطقه آزاد کشور بوده و در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.