در حرکتی زیبا و نمادین توسط هیات کاراته جزیره کیش صورت گرفت:

قدردانی قهرمانان کاراته جزیره از مدافعان سلامت و کادر درمان کیش

جمعی از قهرمانان، مربیان کاراته کیش و رییس این هیات در اقدامی نمادین از مدافعان سلامت و خط مقدم مبارزه با کرونا و پرسنل پرتلاش بیمارستان کیش با اهدا مدال های خود تجلیل نمودند.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین در کیش، در جلسه ای با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیات امنا بیمارستان جزیره، جمعی از قهرمانان و مربیان کاراته جزیره زیبای کیش ، رییس این هیات، مدیر موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره  در اقدامی نمادین و زیبا  از زحمات مدافعان حریم سلامت و پرسنل درمان بیمارستان کیش با اهدا لوح و مدال های خویش تقدیر نمودند .

رییس هیات کاراته کیش در گفت‌وگو با کیش نیوز این حرکت را حرکتی فرهنگی و خوب عنوان کرد و گفت: این اقدام در راستای تقدیر از مدافعان حریم سلامت و پرسنل درمان کیش انجام شد که با از خودگذشتگی برای تامین سلامتی این جزیره مرجانی تلاش می‌کنند.
حیدری راد در ادامه افزود: تقدیر از کادر درمان جزیره  آرزوی قلبی همه ما بوده و با این اقدام هرچند ناچیز توانستیم مراتب تشکر و قدردانی‌مان را به آنان منتقل کنیم.
پرویز حیدری راد افزود: در هیات کاراته جزیره کیش همواره سعی نموده ایم به دنبال کارهای فرهنگی در زمینه مسایل اجتماعی مثبت باشیم. از هر حرکت زیبا و فرهنگی که باعث از بین رفتن معضلات اجتماعی و ترویج فرهنگ درست در جامعه باشد، استقبال خواهیم نمود .
حیدری در پایان اظهار داشت: امروز، قدردانی از کادر درمان که در شرایط پرخطری امروزی که بسیاری از مردم تمایلی به مراجعه به بیمارستان‌ها ندارند و در حال فعالیت هستند، وظیفه تک تک کیشوندان و فعالان اقتصادی خوب جزیره است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.