افتتاح بزرگترين پروژه صنعتي مازندران در منطقه ويژه اميرآباد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/5727
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد ازافتتاح بزرگترين پروژه صنعتي مازندران در منطقه ويژه اقتصادي امير آباد خبر داد.

سيد علي نعيمي مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد در گفت و گو با خبرنگار بنا(bena)، از افتتاح بزرگترين پروژه صنعتي مازندران تا ماه آينده در منطقه ويژه اميرآباد خبر داد و گفت: تاسيس کارخانه فولاد دماوند به منظور ساخت ميلگرد نمره 6 تا 36 تاکنون 90 درصد رشد فيزيکي داشته است و اميدواريم اين پروژه تا ماه آينده به بهره برداري برسد.

وي ادامه داد: اين کارخانه با برآورد هزينه اي بيش از 60 ميليارد تومان در فاز اول راه اندازي نيروي انساني قابل توجهي را جذب خواهد کرد که با توجه به اين امر بزرگترين پروژه صنعتي مازندارن لقب گرفته است.

نعيمي با اشاره به پيشرفت فيزيکي ساير طرح هاي صنعتي منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد تصريح کرد: کارخانه توليد کاغذ روزنامه با سقف هزينه 55 ميليارد تومان در حال حاضر 63 درصد رشد فيزيکي را شاهد بوده است.

مدير عامل منطقه ويژه اميرآباد گفت: در صورت تامين اعتبارات لازم و پرداخت وام از سوي بانک هاي عامل پاييز امسال اين طرح به بهره برداري مي رسد و در فاز اول 150 نفر در اين پروژه مشغول به کار خواهند شد.

نعيمي ادامه داد:همچنين مراحل ساخت کارخانه توليد گچ صادراتي به اتمام رسيده است و گچ با کيفيت بسيار بالا و رعايت استانداردهاي لازم به کشورهاي آسياي ميانه صادر مي شود.

وي همچنين از بررسي درخواست سرمايه گذاري هاي کلان در اين منطقه سخن گفت و ادامه داد: در حال حاضر درخواست هاي بسياري در خصوص طرح هاي سرمايه گذاري هاي کلان در حوزه صنايع تبديلي، سوختي و خدماتي ارايه شده است که مراحل نهايي پذيرش و بررسي را سپري مي کند.
/208

شناسه خبری: 5727

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو