واگذاری بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب صنعتی ارس به شرکت آب و فاضلاب

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از واگذاری بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب صنعتی منطقه آزاد ارس به شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان با اعلام این خبر گفت: با امضای موافقت نامه ای بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب صنعتی منطقه آزاد ارس تا پایان سال ۱۳۹۹ به شرکت آب و فاصلاب آذربایجان شرقی واگذار شد که در این مدت فاصلاب شهری نیز به تصفیه خانه مذکور انتقال خواهد یافت.
نریمان افزود: در صورت اشتراک پذیری واحدهای صنعتی هدف طرح در سایت صنایع پاک، استانداردسازی خروجی فاضلاب متناسب با ظرفیت فنی تصفیه خانه صنعتی بر عهده واحدهای صنعتی می باشد.
وی در خصوص نحوه واگذاری انشعابات جدید گفت: واگذاری هرگونه انشعاب جدید صنایع با اطلاع و تایید شرکت آب و فاضلاب خواهد بود‌.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه یادآور شد: بهره برداری از تصفیه خانه بر اساس پروتکل ها و اسناد تهیه شده توسط طراح این پروژه میسر خواهد بود.
گفتنی است؛ این نشست با حضور محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، بهمراه غلامحسین کریمی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت، مرتضی حسینی معاون فنی و زیربنایی و رسول داشاد مدیر حقوقی سازمان منطقه آزاد ارس با علیرضا ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان و سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان جلفا برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.