روسای هیات های شنا، دو و میدانی و ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی منطقه آزاد قشم منصوب شدند

با پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت فدراسیون های مربوطه روسای هیات های شنا، دو ومیدانی و ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی منطقه آزاد قشم منصوب شدند

به گزارش فرینا، حکم انتصاب فرج طهماسبی دیزج به سمت رییس هیات شنا، احمدرضوانی رمچاهی رییس هیات دو و میدانی و ابراهیم امجدیان رییس هیات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی منطقه آزاد قشم توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.

براساس این گزارش، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در حکم انتصاب فرج طهماسبی دیزج آورده است؛ پیرو تاکیدات معاونت محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص ساماندهی هیات های ورزشی در آن منطقه عطف به نامه شماره 99.100.244 مورخ 99.02.10 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، به موجب این ابلاغ به سمت رئیس هیات شنای منطقه آزاد قشم منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند منان و بهره گیری از توانمندی موجود در امور محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است، مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی نیز در حکم انتصاب احمد رضوانی رمچاهی آورده است: به استناد نامه شماره 99.100.662 مورخ 99.4.18 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد قشم و با عنایت به تعهد، سوابق و تجربه اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس هیات دو و میدانی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می گردید. امید است با استعانت از حق تعالی و استفاده از نیروهای متخصص و ظرفیت‌های موجود آن منطقه در تحقق اهداف عالیه جامعه دو و میدانی موفق و موید باشید.

همچنین مجتبی جوهری رییس فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی خطاب به ابراهیم امجدیان آورده است: با توجه به نامه شماره 99.100.247 موخ 99.2.10  و پیشنهاد رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موفقت فدراسیون و با استناد به تبصره ۳ ماده آیین نامه هیات های ورزشی به موجب این ابلاغ جنابعالی از تاریخ 99.2.10 به عنوان ریاست هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منطقه آزاد قشم منصوب می شوید. انتظار است برابر مقررات نسبت به انجام وظایف محوله اهتمام شایسته نمایید .

گفتنی است، احکام روسای این هیات ها توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم در جلسه ای با حضور جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان این سازمان تقدیم گردید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو