همزمان با هفته دولت؛

هفدهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم برگزار شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این نشست هفته دولت را فرصتی برای ارائه کارنامه دستگاه های اجرایی کشور به افکار عمومی دانست و گفت: سازمان منطقه آزاد قشم با افتتاح افزون بر 14 ابرپروژه در حوزه های نفت، انرژی، گردشگری، عمرانی و آموزشی درآینده نزدیک، بخشی کوچکی از مجموعه خدمات و فعالیت های خود را به مردم نشان خواهد داد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در هفدهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم در سالن کنفرانس مرکز بین المللی رشد قشم افزود: به یاری خدا و تلاش مجموعه مدیران و کارکنان سازمان قرار است این فعالیت ها تا پایان امسال به بهره برداری از 100پروژه مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی در جزیره قشم بیانجامد که می تواند تحولی عمیق در این جزیره ایجاد کند.
به گفته وی با انجام مجموعه این اقدامات جزیره قشم وارد مرحله جدیدی از توسعه اقتصادی، افزایش نرخ اشتغال و گسترش رفاه اجتماعی خواهد شد .
براساس این گزارش مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این نشست با تسلیت ایام محرم بر استفاده از فضای معنوی این ایام با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.
این گزارش حاکیست  در ادامه این نشست  ناصر ذاکری سرپرست مدیریت طرح و برنامه سازمان منطقه آزاد قشم با ارائه گزارشی از کلیات مطالعات سوئکو که در فاصله بین سال های 1371 تا 1373 درخصوص جزیره قشم انجام یافته است گفت: بررسی تجربه این مطالعات و فرایند تدوین آن می تواند در تدوین طرح جامع قشم که در دستور کار امروز سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد مفید باشد.
محمدرضا عباسی مدیر فناوری ارتباطات و اطلاعات سازمان منطقه آزاد قشم هم در این نشست توضیحاتی درخصوص سامانه منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم داد و با اشاره به اینکه 95درصد منابع انسانی این سازمان الکترونیکی شده است اهداف و مشخصات این سامانه را تشریح کرد.
عابدین سعادت فر معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم نیز به عنوان دبیر این نشست با تشریح مصوبات نشست های قبلی شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم تصریح کرد: مجموع اعتبارات مصوب پروژه های توسعه ای و جاری سازمان منطقه آزاد قشم در دو هفته اخیر معادل کل بودجه عمرانی امسال شهرداری قشم بوده است.

گفتنی است؛ قبل از شروع این نشست به مناسبت روز پزشک از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، رییس بیمارستان پیامبر اعظم قشم  و جمعی از پزشکان شاغل در این شهرستان بخاطر فداکاری و تلاش های شبانه روزی آنها در دوره شیوع ویروس کرونا با اهدا لوح تقدیر از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم قدردانی شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو