تلاش برای ایجاد دهکده سلامت در اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: برای کاهش ازدحام و ترافیک در مرکز شهر آبادان، به دنبال ساخت دهکده سلامت در منطقه آزاد اروند، هستیم.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان با طرح این موضوع در برنامه بازتاب صدا و سیمای مرکز آبادان، گفت: ایجاد دهکده سلامت یکی از اهداف مهم این معاونت در کاهش ترافیک بخش مرکزی آبادان و تسریع در ارائه خدمات به صورت متمرکز در یک مرکز مجهز به شهروندان است.

طمیمیان خاطر نشان کرد: به مظور ارتقاء سطح سلامت منطقه و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، سازمان منطقه آزاد اروند مبادرت به ایجاد زیرساخت هایی در این حوزه ها طی یک برنامه ۵ساله داشته که با مبلغی معادل ۱۰۰میلیارد تومان این طرح در حال تحقق است و تا کنون ۸۰ میلیارد تومان آن عملیاتی شده که مصادیق آن نیز موجود است.

وی از جمله مباحث مهم در امر بهداشت و درمان را جذب سرمایه گذار در این حوزه دانست و اذعان داشت: باید فضایی ایجاد کنیم که بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان ترغیب و تشویق شوند چراکه مشکلات منطقه بسیار زیاد و اعتبارات این سازمان به تنهایی جوابگو نیست.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: در همین راستا برای ساخت بیمارستان قلب خرمشهر به دنبال سرمایه گذار بودیم که مجوزهای لازم در وزارت بهداشت در حال انجام است و به زودی شاهد عملیاتی شدن ساخت این بیمارستان، خواهیم بود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.