زمانی:

منطقه آزاد اروند با بازارهای چین و خاورمیانه وارد رقابت می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند با بازارهای چین و خاورمیانه وارد رقابت می شود.

به گزارش فرینا، اسماعیل زمانی در آیین بهره برداری یازدهمین شرکت تولیدی از سری پروژه های اقتصادی “نهضت جهش تولید در سرزمین فتح” اظهار داشت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت تولیدی که در منطقه آزاد اروند به وجود آمده می توانیم با بازارهای چین و خاورمیانه وارد رقاابت شویم.
زمانی اظهار داشت: ما می‌توانیم با تولید انبوه و کاهش قیمت هزینه‌های محصول با تولیدات کشور چین و بازارهای منطقه خاورمیانه رقابت کنیم.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند آمادگی این را دارد هر نوع مانع بر سر راه تولید انبوه محصولات همچون پر مصرف نظیر نوشت افزار برداریم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به منظور جذب بازار این واحد تولیدی درخواستی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند به تمام ادارات و دستگاه های اجرایی منطقه به خصوص آموزشگاه‌های آموزش و پرورش شهرهای آبادان و خرمشهر و استان خوزستان ارسال تا از تولیدات این کارخانه استفاده شود.
زمانی افزود: حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط اساس رونق اقتصادی و توسعه صادرات در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر است و سازمان منطقه آزاد اروند حمایت از این واحدها را در دستور کار قرار داده.
زمانی بالا بردن کیفیت تولید را شرط سازمان منطقه آزاد اروند برای حمایت از واحدهای تولید کوچک اعلام کرد و گفت: این واحدها باید رقابت پذیر باشند و با بالا بودن کیفیت تولید سهمی از بازارهای مشابه داخلی و خارجی را به دست بیاورند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.