با همکاری مدیریت کار و خدمات اشتغال و مرکز نوآوری و فناوری سازمان؛

آغاز فصل جدید توسعه کسب و کار و اشتغال در منطقه آزاد ماکو

مدیرکار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ماکو از آغاز فصل جدیدی از توسعه کسب و کار و اشتغال با همکاری مدیریت کار و خدمات اشتغال و مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد .

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، محمد آذرپناه گفت: در راستای پیاده سازی برنامه عملیاتی حوزه کار و اشتغال و مرکز نوآوری و فناوری منطقه آزاد ماکو جهت ایجاد اشتغال و کمک به راه اندازی کسب و کارهای نوپای جوانان بویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی و برنامه ریزی برای جذب متخصصین کسب و کار، با همکاری مشترک مدیریت کار و خدمات اشتغال و مدیریت مرکز نوآوری و فناوری اولین استارت آپ حوزه اشتغال در منطقه آزاد ماکو استقرار می یابد .

آذرپناه با بیان اینکه این اقدام با هدف عارضه یابی و ارائه خدمات اشتغال به کسب و کارهای فعال در منطقه انجام می شود افزود: مداخله هدفمند برای توسعه کسب و کار و تکمیل زنجیره ارزش یک ضرورت در راستای توسعه اشتغال است که در اجرای برنامه اشتغال با رویکرد مدیریت برمبنای نتایج (RBM) اجتناب ناپذیر است.

بهزاد حیدری،‌ مدیر مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو نیز با بیان اهداف مشترک فیمابین مرکز مشاوره و عارضه یابی خدمات اشتغال ”ایرسا”، این همکاری را نخستین تعامل فرامنطقه ای و در سطح ملی با هدف رشد، توسعه و تسهیلگری خدمات کسب و کار و ایده های استارتاپی در منطقه عنوان کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو