توسط رییس دولت تدبیر و امید؛

بلوار حدفاصل گیاهدان به درگهان افتتاح شد

پروژه اجرای بلوار حد فاصل روستای گیاهدان به شهر درگهان در منطقه ای به طول 3 کیلومتر توسط رییس دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین المللی سازمان منطقه آزاد قشم، پروژه اجرای بلوار در مسیر روستای گیاهدان به درگهان در جزیره قشم به طول 3 کیلومتر پروژه ای است که توسط معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم اجرایی شده توسط رییس جمهوری در نشستی ویدیو کنفرانسی افتتاحی شد.

انجام این پروژه در سال 99 در دستور کار مدیریت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت و پس از گذشته چندماه با اتمام عملیات اجرایی، آماده خدمات رسانی به ساکنان و گردشگران عبوری از این مسیر است.

در زمان اجرای پروژه بلوار در مسیر روستای گیاهدان به درگهان در جزیره قشم برای 35 نیروی کاری به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

اجرای این طرح در مجموع با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال توسط مدیریت فنی و زیربنایی از مجموعه معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفته است.

آسفالت و بهسازی معابر برون شهری، راه ها و جاده های سراسر قشم در راستای تامین آسایش و رفاه مردم با خدماتی نظیر آسفالت جاده ها و خدمات عام المنفعه، بیانگر پایبندی این سازمان به مسوولیت های اجتماعی و توجه ویژه به این حوزه و مردم است.

گفتنی است، امروز پنج‌شنبه 20 شهریورماه 99، در جلسه ویدیو کنفرانسی با حضور حسن روحانی، رییس دولت تدبیر و امید، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت شهر قشم، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا نصری، فرماندار شهرستان قشم و جمعی از مسوولین کشوری، استانی و سازمانی، 14 پروژه منطقه آزاد قشم در دو بخش دولتی و خصوصی، با اعتبار ارزی 340 میلیون یورو و ریالی 11 هزار و 630 میلیاردی و اشتغالزایی برای بیش از سه هزار و 500 نیری کار، در پنج بخش صنعت نفت، گاز و انرژی، تولیدی، حمل‌ونقل، گردشگری و عمرانی افتتاح ‌شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.