در منطقه آزاد قشم به انجام رسید؛

افتتاح 100 هزار مترمربع اماکن تفریحی ـ ورزشی با حضور مقام عالی دولت تدبیر و امید

100 هزار مترمربع اماکن تفریحی- ورزشی منطقه آزاد قشم به ارزش ریالی 120 میلیارد توسط مقام عالی دولت تدبیر و امید افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، احداث پارک محلات، پارک های خطی ساحلی و زمین های ورزشی در سطح جزیره قشم یکی از پروژه هایی است که توسط معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در راستای ارتقا سطح سلامت و شادابی ساکنان و گردشگران به اجرا درآمده و امروز پنج شنبه 20 شهریور ماه به عنوان یکی از 14 پروژه منطقه آزاد قشم توسط روحانی افتتاح شد.

اجرا، آماده سازی و بهره برداری از این طرح های عمرانی با اشتغال غیرمستقیم 20 نیروی کار بومی همراه بوده که در مساحتی به وسعت یک صد هزار مترمربع به انجام رسیده است.

فضای بازی کودکان، جدول کشی، ایجاد فضای سبز، تامین روشنایی و مبلمان از جزییات دیگر این پروژه هاست که مکانی سرشار از آسایش و آرامش را برای خانواده های قشمی فراهم کرده و جلوه بصری مطلوبی برای گردشگران در سواحل جزیره ه وجود آورده است.

گفتنی است، امروز پنج‌شنبه 20 شهریورماه 99، در جلسه ویدیو کنفرانسی با حضور حسن روحانی، رییس دولت تدبیر و امید، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت شهر قشم، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا نصری، فرماندار شهرستان قشم و جمعی از مسوولین کشوری، استانی و سازمانی، 14 پروژه منطقه آزاد قشم در دو بخش دولتی و خصوصی، با اعتبار ارزی 340 میلیون یورو و ریالی 11 هزار و 630 میلیاردی و اشتغالزایی برای بیش از سه هزار و 500 نیری کار، در پنج بخش صنعت نفت، گاز و انرژی، تولیدی، حمل‌ونقل، گردشگری و عمرانی افتتاح ‌شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو