تشکر افشین علاء از مشاور رییس جمهور

افشین علاء، شاعر مشهور ایرانی در پیامی از مرتضی بانک، مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تجلیل کرد.

به گزارش فرینا، در این پیام آمده است؛

برگزاری مراسم تجلیل و ابراز محبت و عنایت جناب عالی نسبت به این برادر کوچک تان، چنان غافلگیر کننده و صمیمانه بود که نمی توانم از عهده ی سپاس آن برآیم. اگرچه خود را لایق این همه قدرشناسی و ادب و فروتنی نمی دانم، اما خوشحالم که به من و همه ی همکارانم در سازمان مناطق آزاد آموختید که هر که باشیم و در هر منصبی که قرار بگیریم، باید در برابر آن چه که قابل ستایش می دانیم، بی تفاوت نباشیم و ابراز محبت و خصوع کنیم. آن هم نه از موضع یک مقام عالی رتبه، بلکه با صمیمیت و اخلاصی فروتنانه. که فرمود:

فروتنی است دلیل رسیدگان به کمال
که چون سوار به مقصد رسد، پیاده شود

افشین علاء در بخش دیگری از این پیام تاکید کرد: شما با تواضع و فروتنی کم نظیرتان به همگان آموختید که مقام و منصب، کوچک تر از آن است که بتواند در مشی و رفتار مردان خدا و صاحبان ریشه و اصالت، تغییری ایجاد کند. چراکه میزها می مانند اما همه ی ما رفتنی هستیم.
توصیفات و تعبیرات بزرگوارانه‌ای که در پیام تان نوشتید و در سخنان تان گفتید و در مصاحبه هایتان به آنها پرداختید، بسیار فراتر از استحقاق من بود. من نیز اگر بخواهم در مقام پاسخ برآیم و به سوابق درخشان و خدمات ارزشمند جناب عالی در چهار دهه از عمر نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کنم، به مجالی فراخ تر از این فرصت کوتاه نیاز دارم. البته شرح سوابق درخشان و مراتب عالی شما بر کسی پوشیده نیست. اما بر خود فرض دیدم در روزگاری که چه بسا رندان و سفلگان بر صدر می نشینند و پاکان و پاک دستان، بی مهری می بینند، بابت خضوع و اخلاص و جوانمردی جناب عالی صمیمانه قدردانی کنم. که به فرموده ی حضرت باری تعالی:

هل جزاء الاحسان الا الاحسان؟ امید است بنده و سایر مدیران و همکاران شریف سازمان مناطق آزاد نیز با تأسی به مشی جناب عالی، دوران گذرای مسئولیت مان را فرصتی بدانیم برای به جا نهادن نام نیک و یادگار ارجمند و خدمات ماندگار به آئین و آب و خاک عزیزمان، نه مجالی برای کسب مواهب فانی و وزر و وبال باقی.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو