برگزاری آئین نکوداشت پزشکان منطقه آزاد اروند

با حضور تنی چند از مسئولین شهرستان آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند، تعدادی از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی آبادان مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش فرینا، مشاور ارشد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در این مراسم ضمن خوش آمد گویی به مدعوین و تقدیر از تلاش های کادر درمان در دوران گسترش کرونا ویروس، اظهار داشت: شاید پیش از شیوع بیماری کویید ۱۹ کم تر کسی متوجه زحمات و خدمات بی دریغ پزشکان و کادر درمانی می شد.

عبداله کعبی خاطرنشان کرد: این عزیزان همیشه و در همه ایام برای سلامت مردم تلاش می کنند اما این روزها بیش از هر زمانی جانفشانی و از خودگذشتگی شان قابل لمس است.
وی با تقدیر از رئیس دانشکده علوم پزشکی جهت مدیریت بحران کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان، تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند ضمن قدردانی از تک تک پزشکان، همواره پشتیبان کادر درمان بوده و خواهد بود.

 کعبی در راستای حمایت از کادر پزشکی، گفت: سالن های همایش سازمان منطقه آزاد اروند با ظرفیت بالای پذیرش جهت برگزاری هر گونه سمینار، برنامه آموزشی و… در اختیار جامعه پزشکی منطقه خواهد بود.

در این مراسم بعد از ایراد سخرانی فرماندار ویژه شهرستان آبادان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی؛ از پزشکان و کادر درمانی منطقه آزاد اروند با اعطای هدایا و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو