صدور مجوز ایجاد پردیس بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی در ارس

رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی از صدور مجوز ایجاد پردیس بین المللی ارس دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش فرینا، عزیز جوانپور هروی در دیدار با محسن نریمان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه مجوز ایجاد پردیس بین المللی ارس دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده است گفت: این دانشگاه از مهرماه امسال نسبت به جذب دانشجو اقدام خواهد کرد.

جوانپور افزود: با توجه به ارتباطات خوب که با کشورهای همسایه داریم درصدد هستیم دانشجویان علاقمند به تحصیل در سطوح کارشناسی ارشد و دکترای کشورهای خارجی را در پردیس بین المللی ارس جذب کنیم.

وی گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه آزاد اسلامی در قالب دانشگاه های نسل سوم فعالیت خواهد کرد و امکان سرمایه گذاری در طرح های نوآور و فناور در این دانشگاه میسر خواهد بود.

در خاتمه این نشست؛ بر برنامه ریزی نحوه عملیاتی شدن جذب دانشجویان خارجی، همکاری در راستای حمایت و توسعه فعالیت شرکت های نوآور، فناور و مراکز علمی و تحقیقاتی در ارس مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

گفتنی است؛ دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجانشرقی پس از تغییر سیاست های این دانشگاه جهت کیفی سازی آموزش و تجمیع واحدهای دانشگاهی، با تغییر نام دانشگاه آزاد اسلامی هادیشهر به دانشگاه آزاد اسلامی ارس، کلیه رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه های آزاد هادیشهر و جلفا را در این دانشگاه تجمیع نموده است.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.