کارخانه قهوه و دمنوش در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر احداث می شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، ایجاد کارخانه تولید خوراک دام و طیور در بندر را سبب توسعه و تحول در اقتصاد شهر و منطقه دانست و گفت: ایجاد کارخانه قهوه و دمنوش از دیگر برنامه ها است.

به گزارش فرینا، محمدتقی انزان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه کارخانه تولید خوراک دام و طیور در بندر نوشهر ایجاد می شود، ظرفیت این کارخانه را 340 هزار تن در سال ذکر کرد.
انزان پور با بیان اینکه راه اندازی صنایع و کارخانه ها در بندر و منطقه ویژه اقتصادی به اقتصاد منطقه کمک خواهد کرد از استقبال بخش خصوصی برای سرمایه گذاری خبر داد و گفت: در حال حاضر دو طرح سرمایه گذاری در حال دریافت مجوز برای سرمایه گذاری هستند.
وی ایجاد کارخانه قهوه با مشارکت خارجی ها را از جمله طرح ها بیان کرد و گفت: این پروژه که با همکاری سه شرکت خارجی اجرای می شود سبب ایجاد اشتغال 60 نفر از جوانان منطقه می شود.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر با اظهار ایمکه فاز اول تولید میوه های خشک در بندر آغاز شده است، افزود: برای صادرات میوه خشک و ترانزیم آن به کشورهای حاشیه نیز در حال برنامه ریزی هستیم و کارخانه میوه خشم و دمنوش ها نیز در بندر احداث می شود.
انزان پور احداث سیلو در بندر را از دیگر برنامه های سرمایه گذاری برشمرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران درباره ایجاد اسکله های تفریحی در حاشیه سواحل استان نیز گفت: تاکنون 65 موافقت اصولی از سوی سازمان بنادر در این زمینه صادر شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.