پیام؛ بستری امن برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، با گسترش زیر ساخت ها با هدف استقرار هر چه بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی امروز به بستر و فضایی امن برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی تبدیل شده است.

به گزارش فرینا، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام گفت: با توسعه و فراهم سازی هر چه بیشتر زیر ساخت ها و حمایت های صورت گرفته از واحد های تولیدی مستقر و صنایع آی سی تی، میزان سرمایه گذاری انجام شده در این منطقه در 5 ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشدی 14 برابری داشته است.
نادر ثناگو مطلق افزود: بیش از پنج هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 14 برابر رشد داشته است.
ثناگو مطلق اضافه کرد: به منظور حضور هر چه بیشتر سرمایه گذاران خارجی و داخلی، تسهیلاتی در منطقه فراهم و با هدف گسترش و  امنیت سرمایه گذاری  برنامه توسعه و تجهیز زیر ساخت ها در فاز 4 منطقه در دست اقدام است.
وی گفت: در سال جهش تولید، مجموعه پیام با هدف تحقق هر چه بیشتر این شعار و حمایت از سرمایه گذاری داخلی، اقدام به بستر سازی و ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز کرده که از این رو شاهد حضور و سرمایه گذاری قابل توجه ای از شرکت ها به خصوص در بخش آی.سی. تی و دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی پیام هستیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو