به پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

رییس هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم منصوب شد

با پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت فدراسیون دوچرخه سواری، علی اشتری به عنوان رییس هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش فرینا، حکم انتصاب علی اشتری به سمت رییس هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.
خسرو قمری، رییس فدراسیون دوچرخه سواری در این حکم خطاب به علی اشتری آورده است: با عنایت به سوابق و تجربیات جنابعالی در دوچرخه سواری به موجب این حکم جنابعالی از تاریخ صدور به مدت 4 سال به عنوان ریاست هیات دوچرخه سواری سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می گردید تا در چارچوب مفاد اساسنامه فدارسیون های ورزشی و با استفاده از افراد با تجربه و متخصص در جهت پیشبرد اهداف فدراسیون و توسعه ورزش دوچرخه سواری در آن سازمان نسبت به انجام وظایف محوله اقدام لازم را بعمل آورید.
در بخش دیگری از این حکم آمده است: توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.
گفتنی است، حکم رییس هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم توسط حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم در جلسه ای با حضور جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان، فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی این سازمان و امید سراجی رییس هیات دوچرخه سواری استان تهران تقدیم گردید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.