به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و با حضور مادران شهدا؛

همایش نقش زنان در دفاع مقدس در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس همایش نقش زنان در دفاع مقدس با حضور خانواده های معظم شهدا و معاونین و مدیران سازمان و فرماندهی سپاه ناحیه بندر انزلی در تالار فرهنگی منطقه برگزار شد.

به گزارش فرینا، بنابر این گزارش معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با تاکید بر نقش زنان در جامعه به رشادت های بانوان در عرصه های مختلف به خصوص دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: تاریخ‌ کشورمان شاهد گویایی ‌بر حضور همه‌جانبه ‌و فعالانه ‌زنان ‌مسلمان ‌ایرانی ‌در صحنه‌های‌ گوناگون ‌دفاعی، رزمی، سیاسی ‌و اجتماعی‌ بوده است و در عصر حاضر نیز بانوان توانمند کشورمان در این مسیر مهم بیش از پیش و استوار تر از گذشته گام بر میدارند.

سید حجت مهدوی در ادامه خاطرنشان کرد: نقش زنان نه تنها عاطفی است بلکه نقشی استراتژیک و راهبردی مبتنی بر مبانی ایدئولوژی است، زنانی که با صبوری، از همسران جانباز خود پرستاری می کنند عملی که با هیچ کلام، کتاب و بیانی نمی توان به تصویر کشید.

در ادامه این نشست سرهنگ مهدی صفاتی فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی با اشاره به ضرورت بازخوانی رشادت ها و از جان گذشتگی شهدا و خانواده معظمشان بیان کرد : تقارن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس فرصتی است تا با بازنگری خاطرات شهدا و صبوری و مقاومت مردم شریف و ملت ایران در عبور از بحران ها در گام دوم انقلاب در برابر دشمنان کشور استوار باشیم و بزرگداشت چهل سال عزت، سربلندی و پیروزی در مقابل چهل سال توطئه ای دشمنان موجب تقویت و آگاهی نسل جوان میشود.

در ادامه این مراسم با حضور نقوی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت، فاتحی مدیرکل حوزه مدیرعامل و کاظمیان مدیرروابط عمومی و امور بین الملل از خانواده معظم شهدا و مادران شهدای منطقه آزاد انزلی تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.