فراخوان یادداشت های کلیدی برای نشریه الکترونیک«گام هفتم» 

مدیر برنامه ریزی و بودجه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از انتشار «فراخوان یادداشت های کلیدی برای نشریه الکترونیک گام هفتم» خبر داد.

به گزارش فرینا، «فتح اله آقاسی زاده» هدف از انتشار این فراخوان را «بهره‌مندی حداکثری از ایده‌های کاربردی و متون محققانه» و «اعتلای ادبیات توسعه مناطق آزاد و ویژه  اقتصادی» عنوان کرد و گفت: پس از ابلاغ نظام نامه برنامه هفتم (دستورالعمل نظام برنامه) در سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی در نظر دارد از نظرات همه اندیشمندان، صاحبنظران و علاقمندان عرصه تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری در حوزه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای نشریه گام هفتم بهره گیرد.
آقاسی زاده افزود: به یادداشت‌هایی که به تشخیص «هیات داوران تحریریه» برای انتشار در گام هفتم پذیرفته شوند، پاداش نقدی، پرداخت خواهد شد.
او متذکر شد: یادداشت‌های مذکور می‌بایست؛ ناظر به نکات، اطلاعات یا گزاره هایی ارزشمند در حوزه موضوعی مناطق آزاد و ویژه (ایران و جهان)، باشد، قابل کاربست در تدوین برنامه هفتم در حوزه موضوعی مرور ادبیات، مطالعات تطبیقی، چالش‌ها، راهکارها و احکام برنامه باشد و از حیث محتوا و مباحث، نوآورانه و بدیع باشد.
مدیر برنامه ریزی و بودجه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هم چنین به فرمت و نحوه ارسال یادداشت ها نیز اشاره کرد و گفت: یادداشت‌های کلیدی در قالب Word ، موجز و مختصر و حداکثر در 15 صفحه در قطعA4  نگارش و ارسال شوند، صورت‌بندی مباحث در قالب یادداشت‌های تصویری (بصری) بصورت مستقل در قالب اینفوگراف، نمودار یا نگاره‌های مستقل و یا تلفیقی از یادداشت متنی ـ تصویری، قابل قبول است. همچنین یادداشت‌های کلیدی متنی از حیث فرمت باید واجد سه تیتر یا سرفصل باشند: معرفی موضوع (یک صفحه)، چرایی و ضرورت (یک صفحه)، متن اصلی(حداکثر 13 صفحه) . اعلام منابع و مآخذ درون متنی (پاورقی) و منابع انتهایی هم ضروری است. یادداشت‌های استنتاجی و اختصاصی نیز می‌تواند فاقد منابع و مآخذ اما مستند به تجارب و نظرات اختصاصی تدوینگران باشد. این یادداشت‌ها می‌تواند بر اساس تجارب کاری ویژه مدیران عالی و محققان برجسته، تحریر شوند.
علاقمندان می توانند یادداشت های متنی و یا تصویری خود را از طریق آدرس پستی a.sadeghi@freezones.ir یا به شماره های 75207616 (ثابت) و همراه 09124476357 (فقط واتس اپ) ارسال نمایند.

 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.