منطقه آزاد اروند، دارای منابع غنی و ظرفیت های بزرگ برای سرمایه پذیری

مالک و مدیر جان هلدینگ، اروند را منطقه ای دارای منابع غنی و ظرفیت های بزرگ برای سرمایه پذیری، تولید ثروت و تولید کسب و کار دانست.

به گزارش فرینا، مرات جان سرمایه گذار ترکیه ای پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری و فعال سازی شرکت بین المللی پترو آذرکاسپین بخشی از هلدینگ وی در منطقه آزاد اروند که با حضور مدیرعامل این سازمان و جمعی از مسئولین استانی و منطقه ای برگزار شد؛ ضمن تبریک سالروز شکست حصر آبادان گفت: خوشحال هستم که در چنین روز عزیزی برای شما هدیه ای از جنس تولید و ایجاد اشتغال دارم.
وی افزود: این هلدینگ با حمایت های دولت جمهوری اسلامی ایران سرمایه گذاری های متعددی را در استان های مختلف کشور ایران در حوزه های صنعتی با سرمایه ای نزدیک ۳۰۰میلیون یورو انجام داده است.
مالک و مدیر جان هلدینگ خاطر نشان کرد: امیدوارم با همراهی و همدلی بتوانیم با استفاده از ظرفیت های ملی و بین المللی گام های مهمی در توسعه، صنعت و ایجاد اشتغال برداریم.
وی تصریح کرد: کار اصلی هلدینگ جان در ترکیه، پخش و توزیع نفت و گاز بوده است که با توسعه و هدف گذاری های جدید شرکت در سال های پیشین در مرزهای اقتصادی و صنعتی از جمله گردشگری، لوازم خانگی، پوشاک و… سرمایه گذاری می نماید.
مرات جان افزود: در منطقه آزاد اروند نیز با توجه به بسترهای موجود نسبت به راه اندازی کارخانه پترو آذر کاسپین با سرمایه ای بیش از ۴۰ میلیون یورو و اشتغال ۲۶۰ نفر مستقیم و غیر مستقیم اقدام کرده ایم.
مالک و مدیر جان هلدینگ گفت: این شرکت با تولید سالیانه ۲۴۰ هزار تن هیدروکربن های سبک و سنگین، نقش مهمی در رونق اقتصادی و جهش تولید منطقه خواهد داشت.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو