مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم عنوان داشت؛

شایسته سالاری رکن اصلی ارایه خدمات کارآمد در سازمان منطقه آزاد قشم

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از شایسته سالاری به عنوان اصلی ترین رکن برای ارایه خدمات کارآمد به ارباب رجوع نام برد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین از قشم، علی عسکری با اشاره به این مطلب که بزرگ ترین نهاد ارایه دهنده خدمات در جزیره، منطقه آزاد قشم است، ادامه داد: این سازمان همواره خود را متعهد به بهبود مستمر خدمات رسانی و فرآیندهای مربوطه در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و امور زیربنایی دانسته و موفقیت در این مسیر را جز با کمک از کارکنان، امکان پذیر نمی داند.
عسکری افزود: کارکنان، به عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان منطقه آزاد قشم، به تحقق وظیفه این نهاد کمک می کنند و کیفیت عملکرد آنان بر رضایتمندی ارباب رجوع تاثیر مستقیم دارد.
به گفته وی، سیاست سازمان منطقه آزاد قشم در راستای عمل به تکلیف مناطق آزاد مبنی بر منطقی نمودن اندازه و ساختار و با هدف شفافیت عملکرد، همچنین ارایه خدمات با کیفیت مورد انتظار ارباب رجوع بر اصل شایسته سالاری قرار گرفته است.
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین به پیشنهاد نهادهای نظارتی مبنی بر جایگزینی کارکنانی که از لحاظ معیارهای عملکردی و اثر بخشی منابع انسانی در سطح مورد انتظار نیستند، اشاره کرد و گفت: به منظور تامین این الزام و تاسی از این نهادهای نظارتی، ضمن رعایت قوانین مربوطه و اصل شایسته سالاری، کارکنان این سازمان، با نیروهای کارآمد جایگزین خواهند شد.
عسکری بر آموزش بیش از هشت هزار نفر ساعت در سال توسط سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد و عنوان داشت: آموزش ضمن خدمت باهدف ارتقای سطح دانش و مهارت شغلی کارکنان در این سازمان، همواره در حال انجام بوده و از این رو، اطلاع از دانش روز و به روز رسانی دانسته های کارکنان، در ماندگاری آنان موثر خواهد بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.