‌با حکم معاون وزیر صمت؛

مدیر عامل جدید منطقه ویژه اقتصادی پارسیان منصوب شد

با حکم معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو، «جواد بابایی» مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان منصوب شد.

به گزارش فرینا، جواد بابایی که پیش از این به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره در این منطقه مشغول به فعالیت بود از صبح امروز در مراسمی رسمی در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران سکان بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی کشور و سومین هاب پتروشیمی ایران را عهده دار شدند.
بنا بر این گزارش؛ بابایی در گذشته سمت هایی همچون عضو هیات مدیره شرکت صنایع خاک چینی ایران(سهامی عام)، عضو هیات مدیره شرکت صنایع فولاد سهند، عضو هیات مدیره شرکت صنایع کشت و صنعت پیاذر(سهامی‌عام)، معاون مجتمع سنگ آهن گل گهر،مدیر عامل شرکت عمران جلفا (موسس و سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی جلفا) را عهده دار بوده است.
همچنین در احکام دیگری مسعود پاکزاد که آبان ماه سال گذشته به عنوان مدیرعامل این منطقه منصوب شده بود و محمد اسفندیاری به عنوان رئیس و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت منصوب و از زحمات حسن شاهرخی رئیس هیئت مدیره سابق شرکت در طول دوران مسئولیتش تقدیر به عمل آمد . 

گفتنی است؛ منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان جنوب جزء مناطق ویژه اقتصادی و طرح های کلان زیر مجموعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) بوده و ماموریت آن  تامین زیر ساخت جهت استقرار صنایع انرژی بر از جمله فولاد، آلومینیوم، پتروشیمی و ...است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو