پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت هفته ناجا

  • چهارشنبه 16 مهر 1399 - 12:29
  • انزلي
  • 0 دیدگاه
محمد ولی روزبهان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در پیامی آغاز هفته ناجا را به تمام سبزپوشان نیروی انتظامی تبریک گفت.

متن پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک خدمت به مردم پشتوانه معنوی گرانمایه ای است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن مفتخر هستند، امروز به برکت حضور شبانه روزی،هوشمندانه و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، کشورمان ایران امن ترین منطقه است و نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، تبلور اقتدار، نظم، مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند که امنیت را برقرار می سازند.

 

نیروی انتظامی به مدد تجارب ارزشمند در چهار دهه اخیر و تحول و تعالی در عرصه‌های مختلف به ویژه تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و فداکار، در بسیاری از حوزه‌های حائز اهمیت همچون امنیت اجتماعی روانی و اقتصادی عملکرد بسیار درخشانی از خود به یادگار گذاشت، که این امر مهم موجب تا ضریب امنیت کشور در تمامی این حوزه ها افزایش یابد.

اینجانب ضمن گرامی داشت هفته ناجا از خداوند سبحان توفیق،سربلندی و عزّت همه کارکنان خدوم و فداکار نیروی انتظامی تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت ایت الله خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)در خدمت به این نظام مقدس و گسترش روزافزون فرهنگ و ارزش‌های دوران هشت سال حماسه و ایثار را مسئلت می نمایم و اطمینان دارم با پیروی از تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا، نیروی انتظامی، پویاتر و کارآمدتر از همیشه حافظ امنیت و آسایش همه مردم خواهد بود. ان شاءالله

محمد ولی روزبهان

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو