تقدیر مشاور رییس جمهوری از مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام 

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اهدای لوحی از تلاش های چشمگیر مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در افتتاح طرح های ملی  تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در متن لوح تقدیر مرتضی بانک خطاب به نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه آمده است: امروز مفتخرم که رخداد باشکوه افتتاح پروژه های مناطق آزاد و ویژه که در حضور جناب آقای دکتر روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید، مهر تاییدی شد بر همت والای همکاران ارزشمندم در دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که سال ها است با وجود تمام محدودیت ها و کمبودها مستدام و مقاوم در راستای عمران و آبادانی این اقلیم های زرخیز تلاش کردند.
وی افزود: خدای بزرگ را شاکرم که نقش مهم این مناطق در توسعه اقتصادی کشور  در دولت تدبیر و امید بارزتر دیده شد و همانطور که ریاست محترم جمهور نیز تائید کردند با درایت و مداومت" چهره مناطق امروز دگرگون شده است.
ما توانستیم با در کنار هم بودن نمای متقاوتی را از توسعه درون زا و برون گرا بر پایه اقتصاد آزاد ارائه دهیم که بدون شک از ضروریات پیشرفت ایران عزیزمان هست و خواهد بود.
در بخش پایانی تقدیر نامه مشاوررییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام آورده شده: بدینوسیله از خدمات و تلاش های چشمگیر جنابعالی و مجموعه همکاران در اجرای باشکوه و موثر افتتاح افتتاح طرح های ملی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، صمیمانه قدردانی می نمایم، توفیقات روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.