آغاز به کار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در منطقه آزاد اروند

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از آغاز به کار عملیات بهسازی خیابان‌های آبادان توسط قرارگاه خاتم الانبیاء خبر داد.

به گزارش فرینا، موعود شمخانی افزود: عملیات بهسازی و نوسازی خیابان‌های شهری در حوزه جغرافیایی منطقه آزاد اروند با مشارک یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی قرارگاه خاتم الانبیاء آغاز شد.

شمخانی اظهار داشت: اجرای این طرح در گام اول برای رفع مشکل زیربنایی خیابان‌های آبادان در چند منطقه براساس تفاهم نامه همکاری ۲۰ هزار میلیاردی بین سازمان منطقه آزاد اروند و قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز گردید.
وی افزود: در این راستا عملیات احداث، بهسازی و نوسازی معابر شهری در کوی ذوالفقاری، شطیط، علوانیه و امیرآباد آبادان با اعتبار اولیه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به عنوان نقطه شروع عملیات اجرایی در این تفاهم نامه انتخاب گردید.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تفاهم نامه ۲۰ هزار میلیارد ریالی با قرارگاه خاتم الانبیاء برای ایجاد زیرساخت های آب و فاضلاب، احداث پل های شهرهای آبادان و خرمشهر، احداث، بهسازی و نوسازی معابر شهری همچنین ساحل سازی کارون منعقد شده و از امروز این قرارگاه کار خود را در آبادان آغاز کرد.
شمخانی افزود: ضمن اینکه این قرارگاه ۲۰۰ میلیارد ریال نیز علاوه بر تفاهم نامه مذکور برای لکه گیری آسفالت سطوح شهری در نظر گرفته است.
وی گفت: امیدواریم قرارگاه خاتم الانبیاء برای آبادانی منطقه، حتی خارج از چارچوب تفاهم نامه فی مابین گام های بلند و اساسی بردارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو