در جلسه ستاد مقابله با کرونا منطقه آزاد انزلی مصوب شد؛

افزایش نظارت بر رعایت ضوابط بهداشتی از سوی بازاریان، اصناف و گردشگران

نشست ستاد مقابله با کرونا این منطقه با حضور تمامی اعضای سازمانی، نمایندگان نهادهای بهداشتی و مدیران مجتمع‌های تجاری منطقه تشکیل و تشدید نظارت بر رعایت ضوابط بهداشتی از سوی بازاریان، اصناف وگردشگران منطقه مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش فرینا، جلسه مذکور در راستای پایش مستمر شرایط کرونایی در محدوده منطقه آزاد انزلی و با توجه به افزایش آمار مبتلایان ویروس کرونا و قرار گرفتن کشور و استان در وضعیت قرمز، از سوی ستاد کرونا برگزار شد.

براساس ‌مصوبات این جلسه بر ضرورت رعایت کلیه ضوابط بهداشتی توسط بازاریان و اصناف تأکید و مقرر شد کلیه فروشندگان، غرفه داران و بازدیدکنندگان از فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی به صورت مستمر از ماسک استفاده نموده و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

از سوی دیگر در این جلسه، افزایش بازدیدهای نظارتی سازمان بر عملکرد اصناف و بازاریان توسط گروه های نظارتی سازمان با همکاری مجتمع های تجاری منطقه و راه اندازی محل های عرضه ماسک و محصولات ضد عفونی در سطح بازارهای منطقه نیز به تصویب رسید.

گفتنی است؛ از زمان همه گیری ویروس کرونا در سطح کشور، منطقه آزاد انزلی با تشکیل ستاد مقابله با کرونا، اقدامات متعددی را با همکاری فعالین اقتصادی و تولید کنندگان منطقه در راستای تولید محصولات ضدعفونی کننده، ماسک و لوازم بهداشت فردی، ضدعفونی و گندزدایی محیط و اطلاع رسانی عمومی در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا، در دستور کار قرار گرفته است.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو