توليد بيش از 140 هزار قطعه خورو در ارگ جديد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/5794
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل يک واحد توليدي ساخت قطعات خودرو در منطقه ويژه اقتصادي ارگ جديد از توليد بيش از 140 هزار قطعه خودرو در طول سال در اين منطقه خبر داد.

سعيد حافظي مقدم، مديرعامل شرکت صبا باب مستقر در منطقه ويژه اقتصادي ارگ جديد با اعلام اين خبر در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) افزود: شرکت صبا باب از سال 1371 فعاليت خود را در منطقه ويژه اقتصادي ارگ جديد آغاز کرد، در حال حاضر شرکت صبا باب داراي سه شرکت ديگر در زيرمجموعه خود است که شامل: شرکت گام صبا بم، شرکت بم صبا کار و شرکت بم صبا ارگ است که اين سه شرکت در منطقه ويژه اقتصادي ارگ جديد قرار دارند و شرکت صبا باب در حال حاضر به تهران منتقل شده است.

وي خاطر نشان کرد: در اين راستا شرکت گام صبا بم توليد کننده انواع صندلي خودرو و ... است که در سال 1375 فعاليت خود را آغاز کرده است، مساحت اين شرکت حدود 17 هزار متر مربع است که 8 هزار متر مربع آن داراي سالن مسقف است.

حافظي اذعان داشت: همچنين شرکت بم صبا کار توليد کننده قطعات پلاستيکي خودرو و ارائه خدمات رنگ آميزي قطعات پلاستيکي نظير رنگ آميزي سپر، دستگيره ها و...است ، مساحت اين شرکت 4500 متر مربع است که 2300 متر مربع از آن را سالن مسقف تشکيل مي دهد و در سال 1377 شروع به فعاليت کرده است.

وي ادامه داد: شرکت بم صبا ارگ نيز توليد کننده سيم هاي خودرو است که داراي 5000 متر مربع مساحت است و 3000 متر مربع از آن سالن سرپوشيده است و در سال 1379 شروع به کار کرده است.

حافظي گفت: تعداد افراد شاغل در اين شرکت ها متغير است که از 100 تا 700 نفر در سال مي رسد.
/206

شناسه خبری: 5794

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو